Piscina cu sistem de hidromasaj bestway lay-z-spa 60031
Descriere produs
Piscina cu sistem de hidromasaj Bestway LAY-Z-SPA Hydrojet PRO 60031
• Sistem hidrodinamic de jet de ap? ?i sistem de masaj cu bule de aer HYDROJET PRO (8 duze jetstream ?i 140 jeturi)
• Pere?ii exteriori DuraPlus ™ ultra-puternici ofer? stabilitate structural? superioar?
• Înc?lzirea automat? Freeze Shield ™ previne înghe?area apei ?i deteriorarea spa-ului
• Programa?i înc?lzitorul spa cu pân? la 40 de zile înainte pentru utilizare ulterioar?
• Distribuitorul ChemConnect ™ asigur? un nivel stabil de clor în spa
• Sistem de înc?lzire cu economie de energie controlat cu temporizator
• Panoul de control digital ?i pompa spa cu sistem de filtrare integrat
• Includ suporturi pentru pahare
• Capac ranforsat cu cleme de siguran??Capacitate: 4-6 persoaneVolum apa (umplere 70%): 795 litriDimensiuni exterioare: 1.8 m x1.8m x 0.71cmDimensiuni interioare: 1.3 m x 1.3 mDebit apa: 1325 l /hSistem incalzire : 1.5-2 grade Celsius pe oraCon?inut: 1 spa, 1 capac pentru piscin?, 1 pomp? spa, 1 dozator ChemConnect ™, cartu? filtrant (VI), set de repara?ii,
Sistemul HydroJet Pro ™
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.